tisdag 2 juni 2009

Dagens födelsedagsbarn 2/6 + Dagens video

Lasse Hallström (svensk regissör som bla. har gjort "Ciderhusreglerna") fyller 63 år idag.
Wentworth Miller (Michael i "Prison Break" och Gage Petronizi i "Go Fish") fyller 37 år idag.
Zachary Quinto (a.k.a Sylar, psykotisk massmördare tillika fangirlobjekt, från "Heroes") fyller 32 år idag.
Justin Long (nörd i diverse filmer) fyller 31 år idag.

För att hedra min favorit Zachary, som trots allt verkar vara en riktigt sympatisk person i verkliga livet (han är bla BFF med Kristen Belle, vilket verkligen får honom att stiga i mina ögon), så blir "Dagens video" Sylarinspirerad.

Vad är bättre än att blanda ihop två favoriter - "Heroes" och min favoritlåt från den tecknade "Anastasia"-filmen. OBS! Om ni inte har sett "Heroes" och tänker göra det, se upp för den här videon efter 1:45. Då avslöjas twisten i "Five Years Gone", och eftersom det är mitt favoritavsnitt dels på grund av twisten så vill jag inte att någon ska bli spoilad.


Inga kommentarer: