lördag 16 maj 2009

Dagens födelsedagsbarn 16/5

Pierce Brosnan ("My name is Bond, James Bond") fyller 56 år idag.
David Boreanaz ("My name is Angel, just Angel(us)" - för att inte glömma Booth i "Bones") fyller 40 år idag*.
Tori Spelling (a.k.a Donna i "Beverly Hills 90210") fyller 36 år idag.
Megan Fox (Mikaela från "Transformers" och bitch från olika high school-filmer) fyller 23 år idag.
Thomas Sangster (den söta ungen i "Love Actually", "Tristan + Isolde" och "Hitler: The Rise of Evil") fyller 19 år idag.

Yay. Varför känner jag mig så otroligt uppspelt varenda gång en Buffy-skådespelare fyller år? Det är som att de är gamla vänner, vilket de faktiskt är. Elller - jag har ju aldrig träffat dem och har ingen aning om hur de är i verkligheten. Just David Boreanaz har jag fått för mig är riktigt fantastisk. Kolla bara på extra materialet till "Angel". Hur mycket har Angel och David gemensamt i sitt sätt? Nja, inte så mycket antagligen.

Dagen till ära så ändrar jag min banner till en mer David Boreanaz-inspirerad en.

Inga kommentarer: