tisdag 26 maj 2009

Dagens video: Lindsay & Angel - It's Been A While

Spoiler-varning.

Jag måste bara börja det här inlägget med att försvara Angel. I den kommande videon så kommer det att se ut som att Angel är onödigt våldsam mot Lindsay. Det kanske han också är - men i 9 av 10 fall så var det faktiskt förtjänat. Jag har läst hur många kommentarer som helst på IMDb och andra ställen om hur grym Angel var mot Lindsay när han högg av hans hand. Har alla glömt att Angel inte gjorde det bara för att han fick ett infall? Han gjorde det för att Lindsay höll på att elda upp det enda dokumentet som kunde hjälpa Cordelia att bli frisk igen - så Lindsay var ju inte direkt oskyldig!
... och om jag var Angel så skulle jag också bli lite irriterad om någon jävlades med mig 24 timmar om dygnet.

I vilket fall som helst så älskar jag Lindsay.



Extravideo: Jag ger er ... Lindsay sjunger L.A Song, från slutet av säsong två av "Angel". Är någon förvånad att jag är förälskad?


Inga kommentarer: