fredag 22 maj 2009

Dagens video: Faith - Sexy, Naughty, Bitchy

Jag har bestämt mig att börja med "Dagens video", för att inte dränka bloggen allt för mycket i diverse fan videos/r. (Nog för att jag vet att ingen läser den här bloggen mer än mig, men det är halva charmen - och ganska schizofreniskt att jag just nu sitter och förklarar för mig själv vad jag tycker om och varför jag tycker om saker).

Dagens video är en Faith-video, en väldigt... positiv sådan. De flesta Faith-videorna som jag har sett har varit mörka, tunga och har oftast haft ett väldigt rockigt soundtrack. Det har inte den här, vilket man kanske kan höra på namnet. Det är mer utav en rolig, lättare Faith-video om hennes attityd.

Måste bara säga att jag fick en chock av att se Faith i ett vitt linne i mitten av videon. Jag är så van att alltid se henne svartklädd att det kändes som någon annan än Faith.

Inga kommentarer: